مادر شهید شیخی: فرزندم همیشه از شهادت می‌گفت

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:46
مادر شهید امنیت محمدرضا شیخی پس از با خبر شدن از شهادت فرزندش می‌گوید؛ «پسرم همیشه به من می‌گفت خوب است که شهید شوم و شما هم مادر شهید می‌شوی، آدم روزی باید از دنیا برود ولی چگونه رفتنش مهم است».

به گزارش فارس، در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و کوردلان معاند به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان متاسفانه چهار نفر از مأموران غیور پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که یکی از شهدای مدافع امنیت محمدرضا شیخی اهل شهرستان نکا که در حادثه تروریستی امروز در محور خاش ـ زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

عصر امروز جمعی از مسؤولان شهرستان نکا با حضور در منزل شهید، خبر شهادت شهید محمدرضا شیخی را به این مادر این شهید دادند که مادر شهید در واکنش به این خبر می‌گوید؛ فرزندم  در هر شرایطی ستون خانه‌مان بود، همیشه به من می‌گفت خوب است که انسان شهید شود و شما هم مادر شهید می‌شوی؛ وقتی می‌گفتم مادرم این حرف را نزن چرا که بعد از فوت پدرت تنها تو برایم ماندی.

مادر این شهید ادامه داد: فرزندم در پاسخم می‌گفت آدم روزی باید از دنیا برود ولی چگونه رفتنش مهم است.

مادر شهید محمدرضا شیخی اظهار کرد: خوشحال هستم که فرزندم در راه اسلام شهید شد ولی رسالت من خیلی سخت شد، چرا که فرزندم یک طفل پنج ماهه دارد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.