۳ کشته و ۱۷ مصدوم بر اثر واژگونی اتوبوس در اتوبان تهران_قزوین

الف شنبه 12 اردیبهشت 1405 - 07:32
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین گفت: در پی واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان تهران_قزوین، ۱۷ نفر مصدوم و متأسفانه ۳ نفر فوت شدند.

حسن اسماعیلی در گفت و گو با فارس اظهار کرد: در تماسی که ساعت 20:43 امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین برقرار شد، واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان تهران_قزوین اعلام شد. 

وی افزود: بلافاصله آمبولانس پایگاه های محمدیه 1 و 2، عوارضی 2، مهرگان، شریفیه و 2 آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند. 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین تصریح کرد: پس از رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه، دسته بندی(تریاژ) مصدومان انجام شد و حادثه دیدگان توسط نیروهای مرکز اورژانس پیش بیمارستانی مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند.

اسماعیلی اذعان کرد: این حادثه 17 مصدوم و متأسفانه 3 فوتی داشت.

وی ادامه داد: 16 نفر از مصدومین ایم حادثه با آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی و 1 مصدوم با آمبولانس هلال احمر با هماهنگی های مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان های شهید رجای و رازی قزوین منتقل شدند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.