واژگونی خودروی حامل اتباع خارجی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 23 بهمن 1399 - 11:25
اصفهان- سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: واژگونی خودروی حامل اتباع خارجی در اصفهان ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ترافیکی صبح امروز در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت هشت صبح امروز به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: در این حادثه خودروی حامل اتباع خارجی در کیلومتر ۳۵ جاده نائین به اردستان واژگون شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه سه کد اورژانس و یک کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شده است، تصریح کرد: این حادثه ۱۳ مصدوم داشت که دو نفر از آنها ایرانی و ۱۱ نفر اتباع خارجی بودند.

وی گفت: ۱۰ نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.