۴۵ نفر مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم پذیرش شدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 18 تیر 1399 - 17:13
قم - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: ۴۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا پذیرش شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی استان قم، محمدرضا قدیر گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ نفر در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا پذیرش شدند.

وی بیان کرد: از میان افراد مراجعه کننده، ۳۷ مورد بستری جدید در بخش‌ها و زیر نظر اورژانس بیمارستان بوده و ۱۹ نفر از کل بیمارانی که در روزهای گذشته بستری بودند نیز مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر ۱۹۰ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند که حال ۳۰ نفر از آنها وخیم است

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.