زارعپور وزیر ارتباطات در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی: پیامرسانهای داخلی را بهگونهای تقویت میکنیم که حتی اگر روزی تصمیم گرفته شد نسخه خارجی هم در کشور فعالیت کند، مردم داخلی را ترجیح بدهند.
حجم ویدیو: 10.04M
|
مدت زمان : 00:03:02
عیسی زارع پور: کاری خواهیم کرد که طعم شیرین سرعتهای چند صد مگابیت بر ثانیهای را مردم تا پایان دولت سیزدهم بچشند.
بیش از ۳۰ نوع حمایت از کسبوکارهایی که در پلتفرم داخلی فعالیت میکنند تصویب شده تا کام آنها شیرین شود.
برنامه ما این است که تا پایان دولت سیزدهم ۸۰ درصد خانوارها و کسبوکارها را به فیبر نوری متصل کنیم که عملا سرعت در آن محدود است.
شاهد حضور ۱۷ میلیون ایرانی در یک روز در یک پلتفرم داخلی بودیم که یک رکورد تاریخی در جمهوری اسلامی است.
حریم خصوصی و دادههای مردم در سکوهای داخلی خط قرمز ماست. احدی در ایران حق دسترسی به اطلاعات مردم را ندارد.
منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.