مسمومیت ۴ نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در کرمانشاه

خبرگزاری مهر دوشنبه 22 دی 1399 - 13:46
کرمانشاه- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مسمومیت چهار نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

هومن رفیعی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسمومیت چهار نفر در شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز در محله زیباشهر کرمانشاه رخ داده است.

وی افزود: این حادثه به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در منزل این افراد روی داده است که تیم اورژانس به سرعت به محل اعزام شده‌اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این حادثه هیچ فوتی به‌جای نگذاشته است، گفت: ۲ مصدوم به بیمارستان محمد کرمانشاهی و ۲ مصدوم دیگر به بیمارستان امام خمینی (ره) توسط اورژانس اعزام شدند.

رفیعی خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر در وضعیت نهایی حادثه متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.