٣٠درصد به ظرفیت پهن‌ باند کشور اضافه شد

اقتصاد آنلاین چهارشنبه 16 تیر 1400 - 21:06
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور از افزایش ٣٠ درصدی ظرفیت شبکه پهن‌باند کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین ، «حسین فلاح جوشقانی» در توییتی نوشت: امروز پروانه فرکانسی باند ۲۳۰۰ مگاهرتز برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل صادر شد.

معاون وزیر ارتباطات افزود: با نصب تجهیزات، ظرفیت شبکه‌ پهن باند نسل ۴ موبایل کشور ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت.

با آغاز شیوع ویروس کرونا، استفاده از بستر فضای مجازی برای آموزش مجازی و دورکاری بیش از گذشته شدت گرفت.

به همین دلیل شبکه اینترنت در زمان اوج مصرف در برخی نقاط با کندی رو به رو شد. افزایش ظرفیت شبکه پهن‌باند مهم‌ترین گامی است که می‌توان برای افزایش کیفیت اینترنت برداشت. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی امروز با صدور پروانه فرکانسی باند ٢٣٠٠ مگاهرتزی، ظرفیت شبکه پهن‌باند را ٣٠ درصد افزایش داد.

 

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.