هشدار نهاد مدیریت آبراه خلیج‌فارس/ شناورها فقط از مسیر مجاز تردد کنند

اقتصادنیوز جمعه 05 تیر 1405 - 03:23
اقتصادنیوز: نهاد مدیریت آبراه خلیج‌فارس اعلام کرد: تبعات ناشی از تردد از مسیرهای غیرمجاز، برعهده مالک، بهره‌بردار و فرمانده شناور خواهد بود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، نهاد مدیریت آبراه خلیج‌فارس اعلام کرد: تبعات ناشی از تردد از مسیرهای غیرمجاز، برعهده مالک، بهره‌بردار و فرمانده شناور خواهد بود.

متن کامل پیام پی‌جی‌اس‌ای به این شرح است: نهاد PGSA در پاسخ به استعلام‌های مکرر اعلام می‌کند: هرگونه تردد از مسیرهای خارج از چارچوب تعیین‌شده PGSA، مشمول تضمین عبور ایمن نبوده و از پوشش بیمه و مسئولیت‌های مرتبط برخوردار نخواهد بود.

تبعات ناشی از تردد از مسیرهای غیرمجاز، برعهده مالک، بهره‌بردار و فرمانده شناور خواهد بود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.