باتری برخی سایت های مخابراتی کشور سرقت شده است

اقتصاد آنلاین چهارشنبه 16 تیر 1400 - 13:03
وزیر ارتباطات با بیان اینکه در برخی نقاط کشور باتری‌ سایت‌ها مورد سرقت قرار گرفته و برخی مناطق باتری‌ها فاسد شدند، گفت: با قطع برق، سایت‌های مخابراتی ظرفیت خود را از دست می‌دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمد جواد آذرمی جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیاری از زیرساخت‌های کشور وابسته به برق است.

آذری جهرمی عنوان کرد: در شرایط کرونا وابستگی به شبکه ارتباطی بیشتر است و قطع برق باعث می‌شود سایت‌ها ظرفیت خود را از دست بدهند. در برخی نقاط کشور باتری‌های سایت‌ها مورد سرقت قرار گرفته و برخی مناطق باتری‌ها فاسد شدند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: در شهر تهران ۷ هزار سایت مخابراتی داریم و تعداد سایت‌ها زیاد است. در برخی مناطق قطع برق بیش از دو ساعت است و در برخی مناطق فاصله بین قطعی‌ها به اندازه‌ای نیست که باتری‌ها شارژ شوند.

خبر درحال تکمیل است...

حجم ویدیو: 9.69M | مدت زمان ویدیو: 00:02:39

منبع خبر "اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.