همه تسلیت گفتند اما کسی علت بازی با جان خبرنگاران را توضیح نداد

گسترش نیوز پنج شنبه 03 تیر 1400 - 09:09
ناصربزرگمهر - مدیر مسئول موسسه مطبوعاتی صمت و روزگار وصل
همه تسلیت گفتند اما کسی علت بازی با جان خبرنگاران را توضیح نداد

غمگینم، بازهم عزیزانی به علت بی مبالاتی، از بین ما رفتند. پوشش خبری و جمع کردن خبرنگاران در شرایط کرونایی با اتوبوسی فرسوده و عدم نظارت پلیس راه و سازمان حمل و نقل  وسرعت غیر مجاز و عدم توانایی در کنترل توسط راننده و نقص فنی، منتهی به شهادت  دوتن از عزیزان رسانه ای مهشاد کریمی خبرنگار ایسنا، ریحانه یاسمنی خبرنگار ایرنا در حین ماموریت خبری شده و بیش از ۲۰نفر دیگر از خبرنگاران مصدوم و در بیمارستان بستری هستند.

رئیس جمهور، رئیس مجلس، معاون اول، جمعی از وزرا و بسیاری دیگر تسلیت گفته اند، اما هنوز هیچ مسئولی نگفته است که چرا باید در این شرایط کرونا، با انتخاب یک وسیله نقلیه نامناسب، جان ده ها خبرنگار را برای بازدید یک موضوع زیست محیطی در معرض خطر قرار داد.

از طرف خودم و همه همکارانم در موسسه مطبوعاتی صمت در گذشت این دو عزیز رسانه ای را به خانواده های محترمشان و یارانشان در ایرنا و ایسنا صمیمانه تسلیت می گویم و برای همه مجروحین آرزوی سلامتی داریم.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.