هشدار نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس نسبت به تبعات تردد از مسیرهای غیرمجاز 

عصر ایران پنج شنبه 04 تیر 1405 - 22:41
نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس در پاسخ به استعلام‌های مکرر اعلام کرد: «‏هرگونه تردد از مسیرهای خارج از چارچوب تعیین‌شده PGSA، مشمول تضمین عبور ایمن نبوده و از پوشش بیمه و مسئولیت‌های مرتبط برخوردار نخواهد بود.
نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس (PGSA) شامگاه پنج‌شنبه ضمن تاکید بر لزوم تردد از مسیرهای تعیین شده توسط این نهاد، نسبت به هرگونه تردد در مسیرهای غیرمجاز هشدار داد.
 
به گزارش ایسنا، نهاد مدیریت بر آبراه خلیج فارس در پاسخ به استعلام‌های مکرر اعلام کرد: «‏هرگونه تردد از مسیرهای خارج از چارچوب تعیین‌شده PGSA، مشمول تضمین عبور ایمن نبوده و از پوشش بیمه و مسئولیت‌های مرتبط برخوردار نخواهد بود.»
 
این نهاد در ادامه تاکید کرد: «‏تبعات ناشی از تردد از مسیرهای غیرمجاز، برعهده مالک، بهره‌بردار و فرمانده شناور خواهد بود.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.