رایزنی تلفنی عراقچی و وزیر خارجه عربستان

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 03 تیر 1405 - 19:02
وزیران خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید عباس عراقچی و فیصل بن فرحان وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی عصر امروز چهارشنبه طی یک تماس تلفنی گفتگو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگو، همتای عربستانی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنی‌های انجام‌شده در این چارچوب قرار داد.

طرفین همچنین ضمن بررسی آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، بر اهمیت تداوم رایزنی‌ها، حفظ کانال‌های دیپلماتیک و تقویت همکاری‌های مشترک به‌منظور حمایت از ثبات منطقه‌ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.