ماجرای درگیری کی‌روش با بلینگام چه بود؟

مشرق نیوز چهارشنبه 03 تیر 1405 - 04:00
سرمربی تیم ملی فوتبال غنا، درباره درگیری‌اش با جود بلینگام، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، در اواخر نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و غنا که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، جود بلینگام خطایی را بر روی بازیکن غنا مرتکب شد و همین مسئله واکنش نیمکت‌نشینان غنا، از جمله کارلوس کی‌روش را به دنبال داشت.

کی‌روش در پایان این بازی، درخصوص آن صحنه گفت: ابتدا قصد داشتم به او بگویم که آرامش خود را حفظ کند. پس از آن تکل که می‌توانست دومین کارت زردش را به همراه داشته باشد، به سمتش رفتم؛ چون با استوک به بازیکن ما ضربه زده بود، اما بلینگام واکنش خوبی نشان نداد و از برخی الفاظ نامناسب استفاده کرد. داستان از همان‌جا آغاز شد.

کی‌روس با اعتراف به اینکه یکی از برنامه‌هایش در این بازی، ایجاد ناراحتی و بر هم زدن آرامش بازیکنان انگلیس بوده، عنوان کرد: یکی از اهداف ما در برنامه تاکتیکی بازی این بود که پنج بازیکن دارای بالاترین کیفیت فنی در ترکیب انگلیس را تحت فشار قرار بدهیم و کلافه کنیم.

انگلیس و غنا با این نتیجه ۴ امتیازی شدند. در دور سوم از مرحله گروهی، انگلیس به مصاف پاناما می‌رود و غنا نیز مقابل کرواسی قرار می‌گیرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.