بازدید فیفا: اسپانیایی‌ها تست دوپینگ دادند

ورزش سه چهارشنبه 03 تیر 1405 - 02:20
اعضایی از فیفا ظهر سه‌شنبه در محل اقامت تیم ملی اسپانیا در شهر چاتانوگا حاضر شدند تا از پنج بازیکن این تیم تست دوپینگ بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، ملی‌پوشان اسپانیا صبح سه‌شنبه پشت درهای بسته تمرین کردند. پس از پایان تمرین، میکل اویارسابال در نشست خبری حاضر شد و سپس اعضای تیم به هتل امبسی بازگشتند که محل اقامت آن‌ها در طول مسابقات است.

در همین هتل، نمایندگان فیفا حضور پیدا کردند و طبق روال معمول، از پنج بازیکن تیم ملی اسپانیا آزمایش ضد دوپینگ گرفتند. پیش از این نیز در تاریخ ۲ ژوئن، ۱۲ بازیکن تیم ملی اسپانیا در شهر لاس روساس تحت آزمایش دوپینگ خارج از مسابقه قرار گرفته بودند.

این روند بخشی از پروتکل‌های معمول مبارزه با دوپینگ است که توسط کمیسیون مبارزه با دوپینگ اسپانیا (CELAD) اجرا می‌شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.