زباله‌گردی در تهران کاهش یافت

رکنا سه شنبه 02 تیر 1405 - 13:44
رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد مشاهدات عینی، گزارش‌های شهرداری و نظرات شهروندان نشان می‌دهد زباله‌گردی در تهران به‌طور چشمگیری کاهش یافته، اما هنوز باید برای حذف کامل آن تلاش شود.

به گزارش رکنا، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران اظها ر کرد: مشاهدات عینی ما و همچنین گزارش‌های شهرداری و مردم نشان می‌دهد، زباله‌گردی به شدت کاهش یافته است.

وی گفت: با این حال، متأسفانه هنوز وجود دارد و باید از آن جلوگیری شود.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: اما افرادی که اکنون فعالیت می‌کنند، مثلاً در جمع‌آوری کاغذها، مقواها و زباله‌های خشک، معمولاً با اجازه و مجوز شهرداری و تحت یک سازوکار مشخص فعالیت می‌کنند و این کار را با وسایل مناسب انجام می‌دهند، نه به شکل غیر بهداشتی.

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 1227632
  • آغاز عصر صندوق‌ های ارزی در بورس کشور؛ صدور مجوز نخستین صندوق‌ های با درآمد ثابت ارزی + فیلم

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.