پاسخ بازیکنان تیم ملی ایران به انتقاد زلاتان ابراهیموویچ

همشهری آنلاین سه شنبه 02 تیر 1405 - 06:29
زلاتان ابراهیموویچ ستاره سابق سوئد از بازی تیم‌های ایران و بلژیک به شدت انتقاد کرد.

ستاره بزرگ فوتبال سوئد و بازیکن اسبق بارسلونا در مورد بازی ایران و بلژیک گفته بود در نیمه اول با تماشای این بازی کمی خوابم گرفت و در نیمه دوم کاملاً خوابیدم!

این صحبتهای زلاتان بازتاب جالبی در اردوی تیم ملی داشت و بعضی از بازیکنان تیم ایران علیه او موضع گرفتند. چند ملی‌پوش می‌گفتند زلاتان به طور کلی یک فرد خودشیفته است و با این حرف‌ها فقط قصد تخریب ما را داشته در حالی که بعضی دیگر می‌گفتند او به کلیت بازی اشاره کرده و حرفش متوجه تیم ملی بلژیک هم می‌شود.

زلاتان جزو چهره‌های جنجالی فوتبال دنیا محسوب می‌شود که ماجرای اختلافاتش با گواردیولا همچنان ادامه دارد و البته در همین جام جهانی هم با ندیدن یکی از بازی‌های سوئد حسابی سوژه شده بود.

در کنار زلاتان چند چهره مطرح دیگر هم از نحوه بازی تیم‌های ایران و بلژیک انتقاد کرده بودند اما چهره‌های دیگری از جمله تیری آنری به تعریف و تمجید از عملکرد تیم ملی ایران پرداختند که در نوع خود جالب بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.