تاج خودش را به نشنیدن و ندیدن می زند / تنها کاری که بلد است تشکر از اینفانتینو است

خبرآنلاین سه شنبه 02 تیر 1405 - 07:14
فیفا همچنان به اردوی تیم ملی نماینده می‌فرستد تا با تحویل دادن خنده‌های مصنوعی و گذاشتن هندوانه زیر بغل رئیس فدراسیون خوش‌خیال ایران و بقیه مسئولان اردو زده در مکزیک خودش را «آدم خوب» تمام ماجراهای پیش آمده میان ایران و میزبان جنایتکار جام جهانی، یعنی امریکا نشان دهد!

به گزارش خبرآنلاین روزنامه جوان نوشت:فیفا و اینفانتینو کاری نمی‌کنند، اما مهدی تاج و امیر قلعه‌نویی هر بار که پشت تریبون قرار گرفته‌اند از تلاش‌های آنها تشکر کرده‌اند!

اینکه این دو بزرگوار از چه چیزی تشکر می‌کنند و اینکه قرار است تا کجا روی فیفا و اینفانتینو حساب باز کنند، حالا دیگر سؤال تمام علاقه‌مندان به فوتبال و حتی آنهایی است که فوتبال را صرفاً در جام جهانی دنبال می‌کنند. جای تعجب دارد که این حجم از بی‌عدالتی و تبعیض در مورد ایران حتی داد تیم‌هایی، چون استرالیا را هم درآورده، اما ما همچنان از فیفا تشکر می‌کنیم. 

فیفا در مواجهه با ایران برخورد دوگانه و ریاکارانه‌ای دارد. این مسئله کاملاً ثابت شده، وقتی که آنها عملاً قانون رسمی خود را هم اجرا نمی‌کنند و ایران نمی‌تواند دو روز زودتر به محل مسابقه بود، یعنی آنها با ما روراست نیستند. اینفانتینو هم که صرفاً به‌دنبال نمایش است. خوب که دقت کنید، متوجه خواهید شد که ایران و شرایط خاص تیم ملی بهترین فرصت برای خودنمایی اوست. رئیس فیفا در تمام این ماه‌ها با حضور در رختکن تیم ملی و قهرمان جلوه دادن خود در ماجرای حضور ایران در جام جهانی، تلاش کرد چهره‌ای حمایتگر و مقتدر در مدیریت بحران‌های پیچیده از خود به نمایش بگذارد، فرصتی تبلیغاتی که فدراسیون فوتبال ایران در تمام این مدت در اختیار او قرار داد. 

از فدراسیون و شخص مهدی تاج هیچ انتظاری نیست. تاج همچنان خود را به ندیدن و نشنیدن می‌زند و هر بار بیشتر از قبل از مترسک امریکایی فیفا تشکر می‌کند، پس توقع اتخاذ موضع محکم انتظاری بیهوده است. فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم این ماجرا تا کجا ادامه پیدا می‌کند. البته باید دست به دعا برداریم که انفعال مهدی تاج و مسئولان فوتبال در مواجهه با فیفا و رئیس امریکایی آن حیثیت کشور عزیزمان، زحمات مردم، نیروهای مسلح و خون شهدای جنگ رمضان را به باد ندهد.

17302

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.