فرماندار بوشهر با اشاره به تست سامانههای پدافندی در بوشهر گفت: مردم نگرانی از بابت صداها نداشته باشند.
به گزارش "ورزش سه" به نقل از خبرگزاری مهر، محمد مظفری اظهار کرد: امروز از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح در رأستای تست سامانههای پدافندی و دفاعی در محدوده نیروگاه اتمی بوشهر صداهایی شنیده خواهد شد و جای نگرانی وجود ندارد.
وی افزود: عملیات صبح سهشنبه دوم تیرماه کاملاً عادی و در چارچوب برنامههای از پیش تعیینشده انجام خواهد شد و هیچگونه جای نگرانی برای شهروندان عزیز وجود ندارد.
منبع خبر "
ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.