طارمی بعد از بازی با بلژیک به بازیکنان چه گفت؟

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 02 تیر 1405 - 09:50
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از مسابقه با بلژیک اتفاقات گذشته را برای همبازی‌‌هایش یادآوری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی گروه G جام جهانی 2026 مقابل تیم قدرتمند بلژیک به تساوی ارزشمندی دست یافت تا امیدهایش برای صعود از این گروه زنده بماند. 

پس از این دیدار، فدراسیون فوتبال صحبت‌های انگیزشی مهدی طارمی، مهاجم باتجربه تیم ملی در رختکن پیش از بازی با بلژیک را منتشر کرد که بازخورد زیادی داشت. طارمی اما، پس از اینکه داور سوت پایان بازی با بلژیک را به صدا در آورد، همه بازیکنان را دور خودش جمع کرد تا صحبت‌های دیگری انجام دهد.

مهاجم تیم ملی ایران در بخشی از اظهارات خود به همبازی‌هایش گفت: الان همه به خاطر این بازی خوشحال هستیم، اما اتفاقی نیفتاده است. مهم این است که قدم سوم را در بازی با مصر محکم برداریم. 

طارمی در ادامه گفت: جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا را به خاطر بیارید، بازی با ولز را بردیم ولی در دیدار آخر نتوانستیم امتیاز بگیریم و صعود کنیم. در جام ملت‌های آسیا هم به فینال نرسیدیم، بنابراین الان هم چیزی نشده است. بازی با بلژیک را فراموش کنید و به فکر بازی با مصر باشید، آنجا باید خودمان را نشان بدهیم. 

انتهای پیام/

 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.