وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل تنها تهدید توافق ایران و آمریکا است

خبرآنلاین دوشنبه 01 تیر 1405 - 23:14
وزیر دفاع پاکستان با ابراز انزجار از جنایات بی سابقه علیه فلسطینیان و لبنان درباره خرابکاری اسرائیل در مسیر اجرای تفاهمات حاصله بین ایران و آمریکا هشدار داد و افزود: موفقیت تفاهم خاتمه جنگ به مثابه پایان آینده سیاسی نخست وزیر رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرآنلاین، «خواجه محمد آصف» که به دلیل مواضع صریح و پایدار خود در حمایت از فلسطین و ایران و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از چهره‌های شاخص سیاسی پاکستان محسوب می‌شود، گفت: اسرائیل به هر دری خواهد زد تا در مسیر توافق ایران و آمریکا خرابکاری کند.

به گزارش دوشنبه شب خبرنگار ایرنا، وی در یک برنامه تلویزیونی با سرزنش همدستی کشورهای اروپایی و آمریکا در پروژه نسل کشی غزه و لبنان که اسرائیل و نتانیاهو آن را مدیریت می کنند، افزود: متاسفانه حامیان اسرائیل از جمله سفیر فعلی ایالات متحده در قدس اشغالی خود را به صهیونیست‌ها فروخته‌اند.

خواجه محمد آصف درباره چشم انداز مذاکرات ایران و آمریکا گفت: اسرائیل تهدید اصلی پیش روی این تفاهم‌نامه است و در صورت موفقیت نهایی توافق ایران و آمریکا، سیاست نتانیاهو به نقطه پایان رسیده و حتی وی ممکن است (به دلیل پرونده های فساد) بازداشت شود.

وی افزود: جنایاتی که نتانیاهو و اسرائیل علیه فلسطینیان و لبنان مرتکب شده‌اند در تاریخ سابقه نداشته و این وضعیت بسیاری از ملت‌های جهان را بیدار کرده تا جایی که جامعه یهودیان در آمریکا نیز از رفتار وحشیانه اسرائیل اعلام برائت می کنند.‌

وزیر دفاع پاکستان با تاکید بر موضع کشورش مبنی بر به رسمیت نشناختن اسرائیل، گفت: ما متوجه هستیم که عناصر ضد پاکستانی چه در هندوستان و یا افغانستان توسط اسرائیل مسلح می شوند و به نیابت از اسرائیل دست به تجاوزگری یا ایجاد نا امنی در پاکستان می زنند.‌

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.