گل‌گهر سیرجان در تورنمنت سه‌جانبه تعیین سهمیه آسیایی شرکت نمی‌کند

عصر ایران دوشنبه 01 تیر 1405 - 23:06
باشگاه گل‌گهر سیرجان با صدور بیانیه‌ای رسمی، انصراف خود را از حضور در تورنمنت سه‌جانبه برای تعیین سهمیه آسیایی اعلام کرد. معاون این باشگاه تأکید کرد که گل‌گهر تنها در چارچوب رقابت‌های رسمی و از پیش تعریف‌شده مانند جام حذفی برای کسب سهمیه به میدان خواهد رفت.

باشگاه گل‌گهر سیرجان به صورت رسمی از تورنمنت ۳ جانبه برای تعیین سهمیه آسیایی انصراف داد.

به گزارش ایسنا، این تیم از تورنمنت سه جانبه که بین تیم‌های پرسپولیس، چادرملو و گل‌گهر برای تعیین سهمیه آسیایی صورت گرفته بود انصراف داد.

به نقل از باشگاه گل‌گهر سیرجان، معاون این باشگاه یک بار دیگر بر موضع اتخاذ شده باشگاه تاکید کرد و گفت: موضع ما از اول شفاف بود. ما در هیچ تورنمنتی که خارج از چارچوب مصوبات رسمی فوتبال کشور تعریف شده باشد شرکت نمی‌کنیم. این یک موضع احساسی نیست، یک موضع کاملاً قانونی است. ما در جام حذفی حضور داریم و اگر قرار است سهمیه‌ای از مسیر رقابت میدانی تعیین شود، آن مسیر همان جام حذفی است که هنوز قهرمان خود را نشناخته است. ما آماده‌ایم در همان فضای رقابتی که از پیش تعریف شده، خودمان را اثبات کنیم.

او همچنین گفت: از مسئولان محترم فدراسیون و سازمان لیگ هم تقاضا می‌کنیم رای کمیته انضباطی را جدی بگیرند و از کمیته استیناف بخواهند در اسرع وقت رای را صادر کند. اگر رای تایید شد، گل‌گهر سهمیه‌اش را دارد و ماجرا تمام است. اگر نقض شد، جام حذفی را کامل کنید. هیچ کدام از این مسیرها نیاز به اختراع یک تورنمنت جدید ندارد که باشگاهی که هیچ شانسی برای سهیمه نداشته آن را عادلانه بخواند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.