به گزارش "ورزش سه"، نساجی قائمشهر بعد از یک فصل حضور در لیگ دسته اول، خیلی زود موفق شد جواز بازگشت به لیگ برتر را به دست بیاورد و در فصل آتی در رقابت با تیمهای سطح اول فوتبال ایران حاضر خواهد بود.
بعد از پرسپولیس و استقلال، این باشگاه شمس آذر بود که به واسطه رابطه نزدیک با نساجی قائمشهر این بازگشت را به آنها تبریک گفت. در این فصل چند بازیکن شمس آذر نیز راهی نساجی قائمشهر شده بودند که از جمله آنها میتوان به علی نصیری، صادق آلبوصبیح، امید امیری و ... اشاره کرد.
باشگاه شمس آذر در این پیام اینطور نوشته است:
"چه خوبه که برگشتید پرشورهای دوست داشتنی
بازگشت پرافتخار باشگاه ریشهدار و مردمی نساجی مازندران به لیگ برتر فوتبال ایران را صمیمانه به مدیران، کادر فنی، بازیکنان، کارکنان باشگاه و بهویژه هواداران پرشور و وفادار این تیم تبریک عرض میکنیم.
نساجی نامی آشنا در فوتبال ایران است؛ باشگاهی که همواره با حمایت بینظیر هوادارانش، شور و زندگی را به سکوها آورده و حضورش در بالاترین سطح فوتبال کشور، برای فوتبال ایران یک سرمایه ارزشمند محسوب میشود.
بیتردید این صعود، حاصل تلاش، همدلی، صبوری و باور مجموعهای است که برای بازگرداندن این تیم محبوب به جایگاه شایسته خود از هیچ کوششی دریغ نکردند.
باشگاه شمسآذر قزوین ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند، برای خانواده بزرگ نساجی در فصل پیشرو آرزوی سلامتی، موفقیت و روزهایی سرشار از افتخار دارد و امیدوار است بار دیگر شاهد رقابتهای جذاب و خاطرهانگیز دو تیم در لیگ برتر باشیم.
به لیگ برتر خوش برگشتید؛ جاتون تو سطح اول فوتبال ایران خالی بود"
نکته جالب توجه اینجاست که شهاب زندی مدیرعامل کنونی نساجی قائمشهر که موفق شده خیلی زود شرایط بازگشت این تیم به لیگ برتر را فراهم سازد، سابقه مدیرعاملی شمس آذر را نیز در کارنامه دارد و توانسته بود به حسرت سالیان اخیر قزوینیها برای حضور در لیگ برتر و سطح اول فوتبال ایران پایان دهد.