پگاه زنگنه در گفتوگو با میزان، درباره عملکرد تیم ملی کاراته بانوان در رقابتهای قهرمانی آسیا در بالی اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم در بخش کومیته تیمی به مدال طلای ارزشمندی دست پیدا کنیم که این موفقیت، اتفاق بسیار بزرگی برای کاراته بانوان محسوب میشود. ۷ سال از آخرین قهرمانی ما در آسیا میگذشت و امسال موفق شدیم آن را تکرار کنیم، با این تفاوت که این بار تمام بازیها را با اقتدار مقابل حریفان قدرتمند پشت سر گذاشتیم.
وی افزود: ما توانستیم تیمهای قدرتمندی نظیر ویتنام و ژاپن را با قدرت شکست دهیم. در حالی که ژاپن سه فینالیست در بخش انفرادی داشت، اما در کومیته تیمی در برابر ملیپوشان ما حرفی برای گفتن نداشت و عملاً در هم کوبیده شد.
نتایج انفرادی آنطور که باید خوب نبود
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با اشاره به اهمیت طلای تیمی تصریح کرد: کسب این مدال طلا و همچنین قطعی شدن سهمیه حضور در رقابتهای جهانی، اتفاقی بسیار مثبت و امیدوارکننده برای کاروان ایران بود و از این بابت خدا را شکر میکنم.
زنگنه در پاسخ به انتقادات پیرامون نتایج بخش انفرادی گفت: میپذیرم که نتایج انفرادی آنطور که باید خوب نبود، اما واقعیت این است که ما از تمام ظرفیتهای خود بهره نبردیم. غیبت دو فینالیست سال گذشته، یعنی فاطمه سعادتی و آتوسا گلشادنژاد به دلیل آسیبدیدگی، از جمله دلایل این مسئله بود.
درباره برخی تصمیمات فنی در زمان مناسب صحبت میکنم
وی در خصوص تغییرات در ترکیب تیم خاطرنشان کرد: در مورد عدم استفاده از فاطمه سعیدآبادی در بخش انفرادی، سیاست خاصی داشتیم که در زمان مناسب درباره آن توضیح خواهم داد. همچنین در خصوص حنانه صالحی نیز ترجیح دادیم با توجه به برنامهریزیهای صورت گرفته، از او در کومیته تیمی استفاده کنیم که این تصمیم نیز دلایل خاص خود را داشت.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در پایان خاطرنشان کرد: ما برای رقابتهای قهرمانی آسیا در بالی برنامه داشتیم و با نگاه به آینده، قطعاً در بازیهای آسیایی اتفاقات بسیار بهتری برای ما رقم خواهد خورد چرا که هدف اصلی و تارگت نهایی ما موفقیت در آن میدان بزرگ است.
انتهای پیام/