مسی: ما آرژانتین هستیم و همه بازی‌ها را باید ببریم

مشرق نیوز سه شنبه 02 تیر 1405 - 01:40
همیشه در برنامه‌های ما این بوده که همه بازی‌ها را ببریم. ما آرژانتین هستیم و همیشه مقابل هر حریفی برای پیروزی به میدان می‌رویم.

به گزارش مشرق، لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین پس از بریس مقابل اتریش، ثبت دومین برد آلبی سلسته در جام جهانی ۲۰۲۶ و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ این تورنمنت اظهار داشت: خیلی خوشحالم. می‌خواهم از این لحظه لذت ببرم و همراه با هم‌تیمی‌هایم جشن بگیرم. همه اتفاقاتی که تا اینجا رخ داده، فوق‌العاده بوده است.

وی درباره جاه‌طلبی آرژانتین در رقابت‌های این دوره گفت: همیشه در برنامه‌های ما این بوده که همه بازی‌ها را ببریم. ما آرژانتین هستیم و همیشه مقابل هر حریفی برای پیروزی به میدان می‌رویم.

کاپیتان آلبی‌سلسته همچنین درباره حمایت هواداران عنوان کرد: تیم ما از دیدن مردم در چنین شرایطی لذت می‌برد؛ از اینکه بتواند چنین شادی‌هایی را به آنها هدیه دهد. تاکنون چندین شادی به آنها داده‌ایم و تلاش خواهیم کرد این روند را ادامه بدهیم.

مسی که در این دیدار یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد، در واکنش به آن صحنه گفت: از پنالتی خیلی ناراحت و عصبانی بودم، چون آن را از دست دادم و ضربه بسیار بدی زدم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.