تسلیحات آمریکایی مستقیما در فلسطین اشغالی تولید می‌شود

خبرگزاری تسنیم دوشنبه 01 تیر 1405 - 22:32
یک رسانه اسرائیلی فاش کرد که آمریکا یک شرکت تسلیحاتی در فلسطین اشغالی تاسیس می‌کند.

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم: روزنامه گلوبس امروز دوشنبه اعلام کرد، مطلع شده است که بنیانگذار شرکت اندروریل پر شتاب‌‌ترین شرکت فناوری جنگی در جهان در حال آماده سازی برای ایجاد کارخانه‌ای در اسرائیل(فلسطین اشغالی) است و قرار است یک ژنرال اسرائیلی را رئیس آن کند.

در ادامه این گزارش آمده است: قرار است سرلشکر احتیاط آمیکام نورکین شریک مدیریت در ‌ای سی‌ ای کاپیتال را به عنوان مدیر عملیات آن در اسرائیل کند.

به اعتقاد کارشناسان این شرکت، انتظار می‌رود که فعالیتش در اسرائیل (با توجه به نیازهای تسلیحاتی اسرائیل) پر رونق باشد.

در بخشی از این گزارش آمده است که این شرکت آمریکایی قصد تقلید از شرکت‌های دیگری همچون لوکهید مارتین را دارد، اما شرکت‌های مذکور فقط خط مونتاژ را به شرکت‌های اسرائیلی می‌دهند، اما این شرکت به شکل بلند پروازانه تری قصد دارد یک کارخانه واقعی را در اسرائیل تاسیس کرده و بخش‌های تحقیق و توسعه را هم در آن مستقر کند و در این رابطه جلساتی هم با مسئولین اسرائیلی داشته است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.