محمد رجائیان درباره امور جاری باشگاه آلومینیوم اراک به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در حال رایزنی هستیم تا کارهای مربوط به فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم در لیگ برتر را به پایان برسانیم و 75 درصد از قرارداد بازیکنان و مربیان را پرداخت کنیم. همچنین رایزنیهای خودمان را دنبال میکنیم تا برای فصل آینده با شرکای جدید تجاری مشارکت داشته باشیم.
وی در مورد احتمال تغییر نام تیم آلومینیوم در صورت همکاری با اسپانسر جدید تصریح کرد: بعید میدانم نام تیم تغییر کند؛ هر چند مدیران شرکت ایرالکو در ردههای بالاتر از من برای این موارد تصمیم میگیرند.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره نحوه همکاری با سرمربی و تعدادی از بازیکنان تیم اظهار داشت: با مجتبی حسینی قرارداد داریم. همچنین بسیاری از بازیکنان آلومینیوم با باشگاه قرارداد دارند و نباید زمان را برای شروع تمرینات فصل آینده از دست بدهیم.
رجائیان در مورد احتمال فروش بازیکنان جوان تیم آلومینیوم خاطرنشان کرد: برخی از باشگاهها برای جذب بازیکنان ما اقدام کردهاند. تعدادی از باشگاههای خارجی از کشورهای لهستان عراق و ترکیه خواهان جذب بازیکنان ما هستند. باشگاه آلومینیوم میخواهد هم بازیکنان منتفع شوند و هم چرخه فوتبال ایران با این بازیکنان جوان و باکیفیت تکمیل شود.
وی یادآور شد: تلاش ما بر این بود که با فروش بازیکنان آلومینیوم به تیمهای داخلی، به فوتبال ایران رونق دهیم. با این حال اگر (برای فروش بازیکنان به تیمهای ایرانی) به جمعبندی نرسیم، با باشگاههای خارجی به توافق میرسیم. با فروش بازیکن به باشگاههای خارجی، پول بیشتری نصیب آلومینیوم میشود. همچنین هر بازیکن برای خودش مدیر برنامه دارد و هیچ واسطهای نباید بگوید با من قرارداد ببندید.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پاسخ به این پرسش که آیا برای ادامه همکاری با مجتبی حسینی، باید با او به توافق مجدد برسند یا خیر، به تسنیم گفت: خیر. او سرمربی ماست و با آلومینیوم قرارداد دارد.
انتهای پیام/