آخرین تلاش پرسپولیس برای خرید سهمیه لیگ یکی

مشرق نیوز دوشنبه 01 تیر 1405 - 11:35
گزینه اصلی باشگاه پرسپولیس برای خرید سهمیه لیگ یکی جهت راه‌اندازی تیم پرسپولیس «ب» مشخص شد.

به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر تلاش‌های خود را برای راه‌اندازی تیم «ب» این باشگاه در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور ادامه داده‌اند و در همین راستا مذاکراتی را با چند باشگاه لیگ یکی انجام داده‌اند.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که با وجود انجام مذاکرات، هنوز توافق نهایی برای خرید سهمیه یک تیم لیگ یکی به دست نیامده و رایزنی‌ها همچنان ادامه دارد.

در این بین، شنیده می‌شود باشگاه فرد البرز به گزینه اصلی پرسپولیسی‌ها برای خرید سهمیه تبدیل شده و مذاکرات میان دو طرف در جریان است. این در حالی است که مسئولان باشگاه فرد البرز پیش از این اعلام کرده بودند قصدی برای فروش سهمیه این تیم ندارند اما مدیران پرسپولیس همچنان پیگیر این پرونده هستند و امیدوارند بتوانند نظر مسئولان این باشگاه را تغییر دهند.

راه‌اندازی تیم «ب» یکی از برنامه‌های مهم مدیران پرسپولیس برای فصل آینده محسوب می‌شود تا بازیکنان جوان و مستعد این باشگاه فرصت بیشتری برای حضور در مسابقات رسمی و کسب تجربه داشته باشند.

منبع: فارس

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.