رودی گارسیا، سرمربی تیم ملی بلژیک، پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ایران در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، از عملکرد شاگردانش در فاز هجومی انتقاد کرد و گفت بلژیک با وجود مالکیت بالا و حملات متعدد، نتوانسته فشار کافی روی دروازه حریف ایجاد کند.
گارسیا پس از پایان بازی اظهار داشت: ما در خط حمله کمکار بودیم. از قبل هم چنین مسابقهای را پیشبینی میکردم؛ بازیای با نزدیک به ۷۰ درصد مالکیت توپ، سانترهای فراوان و شوتهای زیاد. توپها به سمت دروازه میرفت، اما نتوانستیم دروازهبان حریف را به اندازه کافی به زحمت بیندازیم. بازی کردن با ۱۰ نفر هم کار را برای ما سختتر کرد.
سرمربی بلژیک در ادامه با اشاره به شروع نهچندان مطلوب تیمش در جام جهانی تأکید کرد: ما پیشتر هم بازیهایی شبیه به این داشتهایم و معمولاً حداقل سه گل به ثمر میرساندیم. این بخشی از شروع کند ما در جام جهانی است. گاهی اوقات کمی مردد به نظر میرسیدیم، اما دقیقاً میدانیم در بازی مقابل نیوزیلند به چه نتیجهای نیاز داریم.
بلژیک با این تساوی، همانند ایران دو امتیازی شد و حالا برای تعیین سرنوشت صعود خود باید در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل نیوزیلند قرار بگیرد.
انتهای پیام/