جام جهانی ۲۰۲۶| گارسیا: در حمله کم‌کار بودیم/ بازی کردن با ۱۰ نفر کار را برای ما سخت کرد

خبرگزاری میزان دوشنبه 01 تیر 1405 - 02:11
سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک گفت: نتوانستیم دروازه‌بان ایران را به اندازه کافی به زحمت بیندازیم.
خبرگزاری میزان -

رودی گارسیا، سرمربی تیم ملی بلژیک، پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ایران در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶، از عملکرد شاگردانش در فاز هجومی انتقاد کرد و گفت بلژیک با وجود مالکیت بالا و حملات متعدد، نتوانسته فشار کافی روی دروازه حریف ایجاد کند.

گارسیا پس از پایان بازی اظهار داشت: ما در خط حمله کم‌کار بودیم. از قبل هم چنین مسابقه‌ای را پیش‌بینی می‌کردم؛ بازی‌ای با نزدیک به ۷۰ درصد مالکیت توپ، سانتر‌های فراوان و شوت‌های زیاد. توپ‌ها به سمت دروازه می‌رفت، اما نتوانستیم دروازه‌بان حریف را به اندازه کافی به زحمت بیندازیم. بازی کردن با ۱۰ نفر هم کار را برای ما سخت‌تر کرد.

سرمربی بلژیک در ادامه با اشاره به شروع نه‌چندان مطلوب تیمش در جام جهانی تأکید کرد: ما پیش‌تر هم بازی‌هایی شبیه به این داشته‌ایم و معمولاً حداقل سه گل به ثمر می‌رساندیم. این بخشی از شروع کند ما در جام جهانی است. گاهی اوقات کمی مردد به نظر می‌رسیدیم، اما دقیقاً می‌دانیم در بازی مقابل نیوزیلند به چه نتیجه‌ای نیاز داریم.

بلژیک با این تساوی، همانند ایران دو امتیازی شد و حالا برای تعیین سرنوشت صعود خود باید در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل نیوزیلند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.