قلعه‌نویی: از تعویض‌هایم راضی نبودم/ هم ما می‌توانستیم ببریم، هم بلژیک

خبرگزاری میزان دوشنبه 01 تیر 1405 - 01:52
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که از تعویض‌هایش در بازی با بلژیک راضی نبوده است.
خبرگزاری میزان -

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال ایران برابر بلژیک در دومین بازی گروه G جام جهانی اظهار داشت: بازی خیلی جذابی بود و حق هر دو تیم بود که برنده شوند. هم آنها می‌توانستند سه امتیاز را بگیرند و هم تیم ما. از تک‌تک بچه‌ها به خصوص علیرضا بیرانوند نهایت تشکر را دارم. تنها ناراحتی من این است که تعویض‌های ما جواب نداد و در حالی که قرار بود این تعویض‌ها بازی را رو به جلو ببرند؛ حتی شانس آوردیم در ۱۰ نفره شدن بلژیک نباختیم. از تعویض‌هایی که کردم راضی نبودم.

وی در مورد دلیل عدم نتیجه ندادن تعویض‌هایش گفت: فوتبال همین است. یک موقع مثل بازی قبل جواب می‌دهد، اما این بازی کسانی که به زمین رفتند توقعات ما را برآورده نکردند.

قلعه‌نویی در مورد استراتژی تیم کشورمان عنوان کرد: بحث ما این بود در هر دو نیمه در ۱۵ دقیقه ابتدایی سرعت تیم حریف را بگیریم. بلژِیک تیم بسیار بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. تا حدودی موفق بودیم، اما دو شانس بسیار خوب هم داشتیم که کورتوا گرفت. یک گل هم زدیم که باز هم مثل بازی قبل با بدشانسی آفساید بود. طارمی کمتر از ۲۰ سانتیمتر در آفساید بود.

سرمربی تیم ملی با تمجید از عملکرد ملی‌پوشان گفت: از تک‌تک بچه‌ها تشکر می‌کنم. می‌دانید با چه شرایط سختی وارد مسابقات شدیم و از ابتدا که وارد شدیم شرایط خوبی نداشتیم و این بازی نیز نهایت کم‌لطفی را به ما کردند. بازیکنان ما قلب بزرگی دارند و با همه وجود بازی کردند، اما تعویض‌های ما جواب نداد.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.