اوسمار: مذاکره پرسپولیس با اسکوچیچ؟ شاید فکر می‌کنند بهتر است/ دوست دارم بمانم اما...

خبرورزشی شنبه 30 خرداد 1405 - 00:04
اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس به شایعات مذاکره با اسکوچیچ واکنش نشان داد.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد با اوسمار این‌روزها از طریق بانک شهر مذاکره با اسکوچیچ را هم پیش می‌برد و حواشی نیمکت این تیم به اوج رسیده، سرمربی برزیلی امشب در اولین واکنش به این ماجرا حرف‌های جالبی زد؛ هم گفت دوست دارد بماند، هم اگر باشگاه بخواهد در قراردادش تخفیف می‌دهد!

اوسمار در برنامه عادل فردوسی‌پور گفت: آرزوی من بودن در پرسپولیس است، وگرنه اصلا به ایران برنمی‌گشتم! طرفداران پرسپولیس باید این را بدانند، اوسمار دوست دارد بماند و حاضر است انعطاف‌پذیر باشد، اما تا روزی هستم که باشگاه من را بخواهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اوسمار در موضوع قرارداد به پرسپولیس تخفیف می‌دهد؟ افزود: پرسپولیس بخواهد، به نتیجه خوبی می‌رسیم.

اوسمار در پاسخ به این سوال که اگر باشگاه مربی دیگری را بخواهد؟ تصریح کرد: در برزیل، مربی را بعد از ۴ بازی تغییر می‌دهند؛ ناراحت‌کننده است ولی شاید فکر می‌کنند بودن یک مربی دیگر برای پرسپولیس بهتر است.

بیشتر بخوانید: تاریخ سه جانبه پرسپولیس، چادرملو و گل گهر/ اعلام نیمه تمام ماندن لیگ برتر

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.