کلافگی حسین شریعتمداری بخاطر بی اطلاعی از مفاد تفاهمنامه ایران و آمریکا

فرارو چهارشنبه 27 خرداد 1405 - 10:04
حسین شریعتمداری نوشت: احتمالاً، این دفعه می‌نویسند؛ یک مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود درباره متن تفاهم‌نامه به نکاتی اشاره کرد که نخواست منتشر شود(!).

حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان نوشت: «گفت: از تفاهم‌نامه ایران و آمریکا چه خبر؟!

گفتم: تیم مذاکره‌کننده خودمان که از متن این تفاهم‌نامه خبری منتشر نکرده است!

گفت: مطابق دو اصل ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی «‌عهدنامه‌ها، مقاوله‌نامه‌ها، قراردادها و موافقت‌نامه‌های بین‌المللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد» پس باید از نمایندگان مجلس درباره متن این تفاهم‌نامه سؤال کرد.

گفتم: نمایندگان هم از متن آن خبر ندارند! ولی مانند همیشه، مقامات و رسانه‌های آمریکایی درباره آن سخن گفته‌اند که البته 
راست و دروغ آن معلوم نیست!

گفت: بعضی اوقات برخی از رسانه‌ها با عنوان یک مقام آگاه و... اندکی خبررسانی می‌کردند! حالا چی؟!

گفتم: احتمالاً، این دفعه می‌نویسند؛ یک مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود درباره متن تفاهم‌نامه به نکاتی اشاره کرد که نخواست منتشر شود(!).»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.