بازگشت پرماجرای ملی پوشان از لس آنجلس به مکزیک

فرارو سه شنبه 26 خرداد 1405 - 17:17
اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با نیوزیلند به کمپ تیخوانا برگشتند.

اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی ۲-۲ مقابل نیوزیلند در دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ و در شرایطی که به دلیل تاخیر غیرموجه در فرآیند خروج مهدی طارمی و سعید الهویی در فرودگاه لس آنجلس با تاخیر به سمت تیخوانا پرواز کردند.

تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱:۳۰ به وقت محلی وارد فرودگاه این شهر شدند.

در زمان بازگشت ملی‌پوشان به تیخوانا مهدی تاج رئیس فدراسیون، مهدی محمد نبی سرپرست تیم ملی، هدایت ممبنی دبیرکل فدراسیون و سفیر ایران در مکزیک در فرودگاه به استقبال ملی‌پوشان رفته و ضمن خسته نباشید به آنها خوش‌آمد گفتند.

گفتنی است در فرودگاه لس آنجلس مشکلاتی بر سر روادید امیر قلعه نویی، مهدی طارمی و مهدی ترابی پیش آمد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.