برنامه ایران برای احتمال نقض آتش‌بس در لبنان

فرارو سه شنبه 26 خرداد 1405 - 12:47
معاون وزیر خارجه درباره کلیات بحث هسته ای در یادداشت تفاهم اسلام‌آباد هم گفت: درباره این بحث ها بعد از اینکه تفاهمنامه امضا شد و رسمیت پیدا کرد، صحبت خواهیم کرد. ولی ما در این مرحله وارد جزئیات این بحث نشدیم. بحث‌های هسته‌ای هم روشن است؛ غنی‌سازی، ذخایر مواد، نیازهای هسته‌ای ایران.

مجید تخت روانچی، معاون وزیر امور خارجه گفت: آقای ونس از طرف آمریکا و آقای قالیباف از طرف ایران در سوییس حاضر خواهند بود.

وی درباره نقض آتش‌بس از سوی رژیم اسراییل افزود: یک بند یادداشت تفاهم در مورد خاتمه جنگ و عملیات نظامی در کل جبهه‌ها، به شمول لبنان، صراحت دارد. اگر رژیم صهیونیستی در این زمینه، نقض عهدی انجام دهد، از آنجا که آمریکا از طرف شرکایش در این تفاهم متعهد شده که جنگ در همه جبهه‌ها، از جمله لبنان، پایان یابد، از مکانیزم پیش‌بینی شده در یادداشت تفاهم استفاده خواهد شد.

معاون وزیر خارجه درباره کلیات بحث هسته ای در یادداشت تفاهم اسلام‌آباد هم گفت: درباره این بحث ها بعد از اینکه تفاهمنامه امضا شد و رسمیت پیدا کرد، صحبت خواهیم کرد. ولی ما در این مرحله وارد جزئیات این بحث نشدیم. بحث‌های هسته‌ای هم روشن است؛ غنی‌سازی، ذخایر مواد، نیازهای هسته‌ای ایران.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.