رکنا سیاسی : حاجی دلیگانی در نامه به محمد باقر قالیباف ،رییس مجلس شورای اسلامی خواست که قبل از امضای توافق ایران با امریکا در روز جمعه، جلسه مجلس با حضور عراقچی و تیم مذاکره کننده و نمایندگان مجلس برگزار شود.
به گزارش رکنا به نقل از دیده بان ایران ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهینشهر با نگارش نامهای خطاب به رئیس مجلس از او خواست تا قبل از امضای توافق ایران با امریکا در روز جمعه، جلسه مجلس با حضور عراقچی و تیم مذاکره کننده برگزار شود.
وی افزود: با توجه به تعطیلی تقریبا ۴ ماهه مجلس و اعلام پایان جنگ انتظار می رود تا قالیباف با برگزاری جلسه مجلس به این بدعت پایان داده و نمایندگان را طبق قانون در جریان مذاکرات رهبرانقلاب قرار دهد.
منبع خبر "
رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.