بقایی: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید

فرارو دوشنبه 25 خرداد 1405 - 16:30
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به جنگ 12 روزه گفت: سته‌ای صلح‌آمیز ایران حمله کردند و متأسفانه جامعه جهانی، به‌ویژه شورای حکام و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نتوانستند در این آزمون سربلند بیرون بیایند و به وظایف خود عمل کنند.

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه، گفت: در ایام سالگرد تجاوز رژیم صهیونیستی و آمریکا به کشورمان در خرداد ماه ۱۴۰۴، یاد و خاطره همه شهدای عزیزمان را گرامی می‌داریم و فراموش نمی‌کنیم که در ظرف ۱۲ روز رژیم صهیونیستی و آمریکا چه جنایت‌های شنیعی علیه مردم ایران مرتکب شدند.

بقایی یادآور شد: به تأسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز ایران حمله کردند و متأسفانه جامعه جهانی، به‌ویژه شورای حکام و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نتوانستند در این آزمون سربلند بیرون بیایند و به وظایف خود در قبال این اقدام غیرقانونی آمریکا و رژیم صهیونیستی عمل کنند.

وی افزود: همچنین فراموش نمی‌کنیم که در جریان آن جنگ تجاوزکارانه، تعداد زیادی از فرماندهان ارشد و شهروندان عزیز ایرانی را از دست دادیم.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.