پزشکیان: تفاهم ایران و آمریکا جمعه امضا می شود

رکنا دوشنبه 25 خرداد 1405 - 16:17
رکنا سیاسی: رئیس جمهور تاکید کرد: تفاهم خاتمه جنگ روز گذشته با هماهنگی های لازم مصوب شد و قرار است روز جمعه به امضا برسد.

به گزارش رکنا، مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری، امروز (دوشنبه 25 خرداد) در حاشیه همیاش سراسری «حکمرانی هم افزا» در واکنش به تفاهم شکل گرفته میان ایران و آمریکا در جمع خبرنگاران بیان کرد:این تفاهم دیروز انجام شد؛ با هماهنگی لازم مصوب شده است. جمعه قرار است امضای این تفاهم صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: تفیذ اختیار به استانداران از قبل انجام شده بود. این اتفاقاتی که رخ داد و اقداماتی که صورت گرفت به خاطر اختیاراتی بود که داشتند. چرا کسی در کشور به اداره امور اعتراض نکرد؟ برای اینکه استانداران و فرمانداران کار کردند. همه جا مشکل وجود داشت ولی در سیستم اداره کشور مشکلی پیش نیامد. 

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دشمن تصور می کرد با نشروع جنگ کشور برهم می ریزد تصریح کرد: یعنی بازار، ادارات و سیستم کشور برهم می ریزد. آیا اینگونه شد؟ پاسخ منفی است. این به مدیریت استانداران و فرمانداران باز می گردد.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.