زیدآبادی: براندازان را می‌توان فهمید، مخالفان آتش‌بس را نه!

فرارو یکشنبه 24 خرداد 1405 - 18:41
احمد زیدآبادی با خطاب قرار دادن تندروها نوشت: این گروه بر این گمانند که جنگ، نهایتاً سبب سقوط نظام و به آلاف و آلوف رسیدن آن‌ها می‌شود.

احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی، در کانال تلگرامی خود در یادداشتی با عنوان «افهام را می‌سوزاند!» نوشت:  «اینکه براندازان خواهان نقض آتش‌بس و ازسرگیری تجاوز علیه کشور باشند، هر چند ضد ملی اما قابل درک است چون بر این گمانند که جنگ، نهایتاً سبب سقوط نظام و به آلاف و آلوف رسیدن آن‌ها می‌شود.» 

زیدآبادی تأکید کرد: «اما اینکه عده‌ای با شعار حمایت از نظام با هر نوع آتش‌بس و مذاکره و توافق به دشمنی برخیزند و خواهان تداوم جنگ و تجاوز علیه ایران باشند، مطلقاً قابل درک نیست و به واقع افهام را می‌سوزاند!»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.