اژه‌ای: دشمن به مخدوش کردن وحدت و انسجام ملی چشم دوخته است

فرارو یکشنبه 24 خرداد 1405 - 14:32
رئیس قوه قضائیه نوشت: صهیونیست‌های خبیث علناً می‌گویند که منتظر خالی‌شدن خیابان‌ها از ملت مبعوث‌شده ایران هستند؛ آن‌ها این آرزو را به گور می‌برند.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: 

«دشمن غدّار و حیله‌گر بسیار به مخدوش‌کردن وحدت و انسجام ملی ما چشم دوخته است. صهیونیست‌های خبیث علناً می‌گویند که منتظر خالی‌شدن خیابان‌ها از ملت مبعوث‌شده ایران هستند؛ آن‌ها این آرزو را به گور می‌برند. 

وحدت ساحات در ایران اسلامی استمرار خواهد داشت؛ میدان، خیابان، دیپلماسی و رسانه؛ همه و همه در راستای ارتقای همبستگی ملی ما هستند. همه مسئولان کشور متفق‌القول‌اند که در برابر دشمن نباید کوتاه آمد؛ در این رابطه هیچ اختلاف‌نظری وجود ندارد. 

در اینکه ما نباید تسلیم تهیدات و فشارهای دشمن در بخش‌های نظامی، اقتصادی و رسانه‌ای شویم همه یکصدا هستند؛ البته ممکن است در اتخاذ روش‌ها، اختلاف‌نظر باشد، اما در اصل مقاومت تردیدی وجود ندارد.»

پیام اژه ای

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.