انتقاد مهاجری از فراخوان نمایندگان مجلس/ همیشه در اقیانوس هپروت غوطه میخوریم

فرارو یکشنبه 24 خرداد 1405 - 12:53
محمد مهاجری در یادداشتی با انتقاد از فراخوان برخی نمایندگان مجلس برای تجمع جلوی مجلس در اعتراض به مذاکره با امریکا، نوشت: طبق قانون مصوب مجلس راهپیمایی باید با مجوز وزارت کشور صورت گیرد که این تجمع 16نفره مجوز نداشته است. یعنی این قانون‌دان‌ها خودشان قانون‌شکن‌اند.

محمد مهاجری در یادداشتی تحت عنوان «وای به روزی که بگندد نماینده مجلس!» در کانال تلگرامی خود نوشت: «16نفر از نمایندگان اطلاعیه دادند که در اعتراض به مذاکره با امریکا جلوی مجلس تجمع می‌کنند.

طبق قانون مصوب مجلس راهپیمایی باید با مجوز وزارت کشور صورت گیرد که این تجمع 16نفره مجوز نداشته است. یعنی این قانون‌دان‌ها خودشان قانون‌شکن‌اند.

ضرب المثل معروف می‌گوید هرچه بگندد نمکش می‌زنند، وای به روزی که بگندد 16نماینده مجلس! (به کسی برنخورد؛ از قدیم گفته‌اند در مثل مناقشه نیست)

همیشه در اقیانوس هپروت غوطه میخوریم #مااصولگراها.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.