رویترز: آژیر خطر در اردن به صدا در آمد

خبرآنلاین دوشنبه 25 خرداد 1405 - 23:16
منابع خبری اعلام کردند که آژیرهای خطر در اردن به صدا درآمده است.

به گزارش خبرآنلاین، خبرگزاری رویترز به نقل از تلویزیون دولتی اردن گزارش داد که آژیرهای هشدار در مناطق مختلف این کشور فعال شده‌اند.

تا لحظه انتشار این خبر، مقام‌های اردنی جزئیاتی درباره علت به صدا درآمدن آژیرها و ماهیت تهدید احتمالی ارائه نکردند.

این حادثه سه روز پس از آن رخ می دهد که سفارت آمریکا در اردن روز پنجشنبه با صدور هشدار امنیتی از اتباع آمریکایی خواست در مکان‌های امن پناه بگیرند و اطلاعیه‌های امنیتی را به‌دقت دنبال کنند.

این سفارتخانه در امان در اطلاعیه‌ای حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در اردن را تایید و اعلام کرد که گزارش‌ها حاکی از حضور پهپاد و موشک‌ در حریم هوایی اردن است.

برخی منابع خبری پیش‌تر گزارش داده بودند که پایگاه نظامیان آمریکایی در اردن در پاسخ به تجاوز جدید به ایران، هدف قرار گرفته بود.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.