پاسخ سفارت ایران در بیروت به ادعاهای وزیر خارجه لبنان

فرارو شنبه 23 خرداد 1405 - 13:39
سفارت ایران در بیروت در توئیتی خطاب به وزیر خارجه لبنان اظهار کرد که در فهم و ارزیابی خود از ملت ایران، واقع بین باشد.

سفارت ایران در بیروت در مطلبی در شبکه اجتماعی «ایکس» خطاب به «یوسف رجی»، وزیر خارجه لبنان، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «آقای سید یوسف رجی، در فهم و ارزیابی خود از ملت ایران و نظام و دولتی که مردم ما آن را دوست دارند، دچار اشتباه نشوید و واقع‌بین باشید!»

سفارت ایران ادامه داد: «بیش از یکصد روز است که تمامی میدان‌ها و عرصه‌های سراسر کشور عزیز و مقتدر ما، با وسعت یک میلیون و ۶۴۸ هزار و ۱۹۵ کیلومتر مربع، مملو از جمعیت‌های انبوهی است که همه اقشار مردم ـ از زنان و مردان گرفته تا سالمندان، جوانان و کودکان ـ در آن حضور دارند و در دفاع از نظام جمهوری اسلامی به صحنه آمده‌اند.»

سفارت ایران در لبنان

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.