چرا صداوسیما می‌تواند علیه مذاکرات هرچه می‌خواهد بگوید؟

فرارو شنبه 23 خرداد 1405 - 07:58
مؤمن انقلابی و دلسوز ایران عزیز آن است که اولاً نیتش در بیان هر حرف و انجام هر عملی خدایی باشد و حفظ انسجام و بیان واقعیت درباره بهترین تصمیم و اقدام در جهت حفظ نظام و کشور و منافع ملی اندیشه کند، نه از سر احساس و هیجان بی‌منطق و شور بی‌پشتوانه شعور.

روزنامه اطلاعات نوشت: «صداوسیما که نباید به میلیونها نفر حقوق بدهد یا برق و آب و گاز مملکت را تأمین کند؛ پس می تواند علیه انسجام و علیه مذاکره هرچه می خواهد بگوید.

آن کارگردان مشهور هم نمی‌داند که اصولاً قیاسش خنده‌آور است؛ هیچ سندی هم ارائه نمی‌دهد برای حرف بی‌ربطش. خدا کند که واقعاً هیچ نیت غیرخدایی در کار او و صداوسیما نباشد و واقعاً پای دفاع از نظام و پرچم و ایران در کار باشد.

خیلی نامردی می‌خواهد که کسی پزشکیان را با متحجران و سارقان عصر علی و نفوذی‌های لشکر شام در یک ردیف بگذارد. مؤمن انقلابی و دلسوز ایران عزیز آن است که اولاً نیتش در بیان هر حرف و انجام هر عملی خدایی باشد و حفظ انسجام و بیان واقعیت درباره بهترین تصمیم و اقدام در جهت حفظ نظام و کشور و منافع ملی اندیشه کند، نه از سر احساس و هیجان بی‌منطق و شور بی‌پشتوانه شعور.

ثالثاً حقیقت را بگوید و بی‌حب و بغض و از خود خداپنداری و خود حقیقت‌انگاری بپرهیزد، تهمت نزند، غیبت نکند اشکال کار در این است که انگار برخی ساز خود را می‌زنند و گسیختگی فیلمنامه است؛ همه باید از یک روایت استفاده کنند و از یک انسجام برخوردار باشند.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.