روابط عمومی آزادراه تهران-پردیس در اطلاعیهای از تغییر در نحوه دریافت عوارض خروجی فاز ۸ خبر داد و اعلام کرد از امروز، ۲۱ خردادماه، ترددکنندگان در این مسیر عوارض خود را صرفاً به صورت نقدی پرداخت کنن
شرکت آزادراه تهران-پردیس با صدور اطلاعیهای خطاب به شهروندان و کاربران این محور اعلام کرد: «از امروز، پنجشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۵، تا اطلاع ثانوی، دریافت عوارض در ایستگاه خروجی فاز ۸ به باند غربی آزادراه (معروف به عوارضی دوکوهه) تنها بهصورت نقدی انجام میگیرد.»
همچنین در این اطلاعیه آمده است: «از رانندگان و تردد کنندگان در این مسیر خواسته شده است با عوامل مستقر در محل دریافت عوارض همکاری کنند.»
روابط عمومی این مجموعه تأکید کرده است که هرگونه تغییرات بعدی و بازگشت به روال پرداخت الکترونیک، تنها از طریق مراجع رسمی اطلاعرسانی خواهد شد.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.