تغییر شیوه پرداخت در آزادراه تهران-پردیس

فرارو پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 13:08
روابط عمومی آزادراه تهران-پردیس در اطلاعیه‌ای از تغییر در نحوه دریافت عوارض خروجی فاز ۸ خبر داد و اعلام کرد از امروز، ۲۱ خردادماه، ترددکنندگان در این مسیر عوارض خود را صرفاً به صورت نقدی پرداخت کنن

شرکت آزادراه تهران-پردیس با صدور اطلاعیه‌ای خطاب به شهروندان و کاربران این محور اعلام کرد: «از امروز، پنجشنبه ۲۱ خردادماه ۱۴۰۵، تا اطلاع ثانوی، دریافت عوارض در ایستگاه خروجی فاز ۸ به باند غربی آزادراه (معروف به عوارضی دوکوهه) تنها به‌صورت نقدی انجام می‌گیرد.»

همچنین در این اطلاعیه آمده است: «از رانندگان و تردد کنندگان در این مسیر خواسته شده است با عوامل مستقر در محل دریافت عوارض همکاری کنند.»

 روابط عمومی این مجموعه تأکید کرده است که هرگونه تغییرات بعدی و بازگشت به روال پرداخت الکترونیک، تنها از طریق مراجع رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.