روایت اسرائیل از حمله موشکی ایران پایگاه هوایی رامات دیوید

فرارو چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 18:00
سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد: ارتش در حال بررسی موضوع حمله به پایگاه رامات دیوید است که آیا این اصابت ترکش بوده یا اصابت مستقیم.

فرارو- در پی تشدیدهای نظامی شب گذشته و امروز در خاورمیانه برخی منابع خبری از حمله ایران به پایگاه نیروی هوایی رامات دیوید در اسرائیل خبر دادند.

به گزارش فرارو،  در ادامه  سخنگوی ارتش ادعایی اسرائیل اعلام کرد: « در جریان آخرین تشدید تنش با ایران، اصابتی در پایگاه نیروی هوایی رامات دیوید ثبت شده است. ارتش در حال بررسی این موضوع است که آیا این اصابت ترکش بوده یا اصابت مستقیم. وی مدعی شد که ارزیابی اولیه این است که ترکش بزرگی بوده است.»

همچنین  ادعا شده: «نیروی هوایی اسرائیل در حال بررسی برخورد به پایگاه هوایی رامات دیوید است که گمان می‌رود شامل یک قطعه رهگیری شده باشد. این برخورد در بخش غیر عملیاتی پایگاه که برای نگهداری لیفتراک‌ها و تجهیزات فنی استفاده می‌شود، رخ داده و هیچ خسارت یا تلفاتی گزارش نشده است.»

 

 

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.