ایران 4 موشک بالستیک به سمت پایگاه‌های آمریکا شلیک کرد

فرارو چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 13:28
آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که ایران دست‌کم 4 موشک بالستیک و چند پهپاد به سمت پایگاه‌های آمریکا در منطقه شلیک کرده است.

آکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که ایران دست‌کم 4 موشک بالستیک و چند پهپاد به سمت پایگاه‌های آمریکا در منطقه شلیک کرده است.

به گزارش میدل ایست نیوز، از طرفی دیگر نیویورک تایمز به نقل از یک مقام آمریکایی خبر داد که ارزیابی‌های اولیه تایید می‌کند که تمامی موشک‌ها و پهپادهای ایرانی، تقریبا رهگیری شدند.

این مقام آمریکایی افزود که گزارشی مبنی بر مجروح شدن یا تلفات جانی میان نیروهای آمریکایی در پی حملات ایران، وجود ندارد.

بنا بر اعلام این مقام مسئول، هیچگونه خسارت مادی در پایگاه‌های آمریکایی در منطقه در پی حملات ایران، مشاهده نشده است.

گفتنی است بامداد امروز امریکا در پاسخ سرنگونی بالگرد آپاچی، به اهدافی در جنوب ایران حمله کرد.

در پاسخ به این حملات، ایران پایگاه‌های آمریکا در چند کشور منطقه را هدف قرار داد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.