بقائی با تأکید بر اینکه «روند دیپلماتیک در خلأ اتفاق نمیافتد»، گفت: متاسفانه آمریکا با پیامهای متناقض، تغییر مکرر مواضع و مطالبات و همچنین نقض مکرر آتشبس، به این روند آسیب میزند.
اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت خارجه، گفت: برای پیشبرد هر مذاکرهای یا فرایند دیپلماتیکی، نیازمند یک فضای حداقلی هستید تا بتوانید کار دیپلماسی را پیش ببرید.
بقائی افزود: متاسفانه، آمریکا با پیامهای متناقض، تغییر مکرر مواضع و مطالبات و همچنین نقض مکرر آتشبس، به این روند آسیب میزند. اسرائیل نیز با نقضهای مکرر آتشبس در لبنان به این روند لطمه میزند.
وی تأکید کرد: هر روند دیپلماتیکی از توسل به زور و اقدامات غیرقانونی متضرر میشود.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.