واژگونی خودرو پژو پارس در محور بندرعباس به حاجی‌آباد با ۶ مصدوم

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 12:01
بندرعباس-مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی استان هرمزگان گفت: بر اثر حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در محور بندرعباس به حاجی‌آباد ۶ تن مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر یاسر خوانچه‌مهر در این خصوص اظهار کرد: این حادثه دیروز ۱۹ خرداد در محور بندرعباس به حاجی‌آباد، محدوده ذرتو و نرسیده به تونل تنگه زاغ رخ داد.

وی گفت: دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس قطب‌آباد و سیاهو به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی استان هرمزگان بیان کرد: پس از انجام اقدامات درمانی اولیه، یک نفر از مصدومان در محل درمان شد و پنج مصدوم دیگر برای ادامه روند درمان و بررسی‌های بیشتر به بیمارستان‌های خلیج فارس و شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.