پست ترامپ بعد از حمله بامدادی آمریکا به ایران (+فیلم)

عصر ایران چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:41
"رئیس‌جمهور بارتلت" (در سریال «وست وینگ»): اگر یک آمریکایی کشته شود، ما جوابش را در حد همان حمله نمی‌دهیم؛ با یه فاجعه تمام عیار برمی‌گردیم.

ترامپ بعد از حملات بامداد امروز (چهارشنبه) ارتش آمریکا به ایران، که به بهانه سقوط بالگرد آپاچی انجام شد، سکانسی از سریال «وست وینگ» را در شبکه اجتماعی تروث سوشال منتشر کرد.

به گزارش عصر ایران، در این سکانس "رئیس‌جمهور بارتلت" [ رئیس‌جمهور خیالی ایالات متحده آمریکا] می‌گوید؛ اگر یک آمریکایی کشته شود، ما جوابش را در حد همان حمله نمی‌دهیم؛ با یه فاجعه تمام عیار برمی‌گردیم.

حمله امروز به جنوب ایران

ترامپ روز سه شنبه با ادعای سقوط یک بالگرد آپاچی بر اثر حمله پهپاد ایرانی در تنگه هرمز گفت که پاسخ سختی خواهد داد.

به گزارش عصر ایران، بامداد امروز چهارشنبه ارتش آمریکا به اهدافی در جنوب ایران از جمله زیرساخت توزیع آب در سیریک هرمزگان حمله کردند. به ادعای سنتکام 21 هدف مورد حمله قرار گرفته است.

سپاه پاسداران نیز در واکنش به این حملات به چندین پایگاه آمریکا در منطقه از جمله پایگاه الارزق در خاک اردن حمله موشکی کرد. به گفته منابع نظامی این حمله با موشک خیبرشکن و با سوخت جامد صورت گرفته است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.