ادعای رسانه غربی از علت پرواز هواپیمای اماراتی به تهران

الف چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 00:29
منابع خبری غربی ادعاهایی در مورد فرود هواپیمای اماراتی در تهران مطرح می‌کنند که از تلاش‌ این کشور برای جلب اعتماد ایران خبر می‌دهد.

به گزارش فارس؛ رسانه غربی اینتل‌واچ مدعی شد، هواپیمایی که روز گذشته از ابوظبی به تهران آمد، حامل ۳ میلیارد دلار پول بوده که از امارات به تهران داده شد.
امارات در جریان جنگ رمضان بیش‌ترین خسارت را به‌دلیل در اختیار دادن خاک خود به آمریکا متحمل شد.
شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی از کشورهای خلیج فارس برای جلب اعتماد تهران هستند.
به نظر می‌رسد، امارات نیز در همین چهارچوب به دنبال دادن امتیازاتی برای جلب دوباره اعتماد ایران است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.