درخواست حزب‌الله از مقامات لبنان در رابطه با ایران

همشهری آنلاین سه شنبه 19 خرداد 1405 - 19:36
گروه حزب الله از مقامات لبنانی خواست روابط خود را با ایران اصلاح کنند و از حمایت تهران بهره‌مند شوند.

به گزارش همشهری آنلاین، فرانس۲۴ نوشت: حزب‌الله چند روز پس از حمله ایران به اسرائیل در پاسخ به بمباران جنوب بیروت، از مقامات لبنان خواست تا روابط خود را با ایران اصلاح کنند و از حمایت تهران بهره‌مند شوند.

هفته گذشته، رئیس جمهور و نخست وزیر لبنان پس از رد آتش‌بس مشروط با اسرائیل توسط حزب‌الله، از تهران خواستند تا از دخالت در امور کشورشان دست بردارد. در بیانیه‌ای از سوی حزب‌الله آمده است: «ما از مقامات لبنان می‌خواهیم که از فرصت موجود استفاده کرده و روابط رسمی خود با جمهوری اسلامی را به گونه‌ای اصلاح کنند که به نفع هر دو کشور باشد.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.